اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 96 - دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه بوعلی سینا و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع کلیه پذیرفتهشدگان میرساند فرآیند ثبتنام در این دانشگاه در دو مرحله بهصورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبتنام الزامی میباشد.
1. ثبتنام اینترنتی:
این نوع ثبتنام از ساعت 8:30 صبح روز 1396/06/26 از طریق سایت دانشگاه بوعلی سینا به آدرسwww.basu.ac.ir و در سامانه گلستان شروع خواهد شد. لازم است برای ثبتنام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز(عکس پرسنلی زمینه سفید 4×3 ، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی پیشدانشگاهی، مدرک تحصیلی متوسطه و در صورت وجود،کارت پایان خدمت یا معافیت و برای پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته، مدرک کاردانی) تهیهشده باشد. (عکس 4×3 با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشنdpi300 و فرمت jpg)
تذکر مهم: با توجه به اینکه عدم دقت در ثبت صحیح اطلاعات در زمان ثبت نام اینترنتی، موجب اختلال و بروز مشکل در ثبت نام حضوری شما خواهد شد لذا در ثبت اطلاعات نهایت توجه و دقت را به عمل آورید، در غیر اینصورت مسئولیت عواقب آن بر عهده شما خواهد بود.
2. ثبتنام حضوری:
پس از اتمام ثبتنام اینترنتی، ثبتنام حضوری پذیرفتهشدگان دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان، در تاریخ 96/06/30 در محل دانشکده تویسرکان صورت خواهد پذیرفت..
جدول زمانبندی شماره (۳)
روز مراجعه | رشته قبولی | مکان ثبتنام | مقطع تحصیلی |
1396/06/30 صبح | مهندسی صنایع | دانشکده فنی تویسرکان | کارشناسی |
علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) | دانشکده فنی تویسرکان | ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
1396/06/30 بعدازظهر | مهندسی کامپیوتر | دانشکده فنی تویسرکان | کارشناسی |
|
| ||
|
| ||
|
آدرس محل ثبت نام:
تویسرکان- بلوار شهید بهشتی -خیابان بحری اصفهانی -دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان
مدارک موردنیاز جهت ثبتنام پذیرفتهشدگان آزمون سراسری
1- اصل شناسنامه و 3 سری کپی از تمام صفحات آن
2- اصل و 2 سری کپی قبولی مدرک پایان دوره پیشدانشگاهی
3- اصل و 2 سری کپی مدرک قبولی دیپلم متوسطه
4- اصل و کپی کارنامه پیشدانشگاهی و دیپلم متوسطه
5-رسید ارزش تحصیلی دوره پیشدانشگاهی (پذیرفتهشدگان باید با در داشتن تصویر گواهی موقت پیشدانشگاهی به باجههای پست مراجعه و درخواست تأییدیه مدرک پیشدانشگاهی کرده و رسید آن را در زمان ثبتنام به همراه داشته باشند.)
6- اصل و کپی کارت ملی
7- 6 قطعه عکس 4×3 (برای مشمولین نظاموظیفه 12 قطعه)
8- اصل و کپی کارت معافیت یا کارت پایان خدمت (در صورت وجود) و یا اخذ برگه آمادهبهخدمت برای متولدین سال 1377 و قبل از آن
تبصره: در صورت عدم ارائه اصل مدرک پیشدانشگاهی و یا گواهی موقت آن به هیچ عنوان ثبتنام انجام نخواهد شد.
9- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
10- پرسنل شاغل رسمی متعهد خدمت در وزارت آموزش و پرورش و نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر موافقت کتبی باید گواهی اشتغال به کار را نیز ارائه نمایند.
11- واریز مبلغ 400/000 ریال (برابر چهل هزار تومان) جهتصدور کارت دانشجوییاز طریق سامانه گلستان
لازم به ذکر است پرداخت مبلغ فوق صرفاً بهصورت اینترنتی امکانپذیر است که جهت پرداخت اینترنتی حتماً رمز دوم کارتبانکی، CVV2، تاریخ انقضاء و شماره کارتبانک نیز لازم است. همچنین جهت ورود میبایست از مرورگر Internet Explorer استفاده گردد.
12- پذیرفتهشدگان حتماَ باید پرینت کلیه فرمهای ثبتنام اینترنتی را در زمان ثبتنام حضوری تحویل نمایند. در غیر این صورت ثبتنام صورت نخواهد پذیرفت.
توضیحات:
- حضور شخص پذیرفتهشده الزامی است در صورت نقص مدارک خواستهشده، ثبتنام به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.
-ثبتنام از کلیه پذیرفتهشدگان دانشکدههای اقماری صبحها از ساعت 8:30 الی 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 14:30 الی 16:30 و ثبتنام سایر دانشکدهها صبحها از ساعت 8:30 الی 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 14:30 الی 17:30انجام خواهد شد.
- شروع کلاسها از1396/07/01خواهد بود و انتخاب واحد توسط اداره آموزش دانشکده صورت خواهد پذیرفت.
تلفن :08134947774